Kostalden
På Hjarnø Camping finder du den gamle Kostald. Kostalden blev før i tiden brugt af fastliggende campister, til at opbevare campingudstyr i vinterhalvåret. I 2005 slog Kostalden dørene op til et 170 kvadratmeter stort fælleslokale.
Den gamle kostald bliver flittigt brugt til forskellige arrangementer, både for øens beboere og besøgende på Hjarnø Camping. Kostalden kan bruges til mange forskellige typer arrangementer. Tidligere har lokalet blandt andet været brugt til:
- Lejrskoler
- Bryllupper
- Konfirmationer
- Barnedåb
- Firmafester
- Fødselsdage
- Musikarrangementer
- Foredrag
- … og meget mere
Selve lokalet er indrettet hyggeligt og autentisk. Det oprindelige byggeri er bibeholdt, men tilpasset så Kostalden skaber de perfekte rammer til et arrangement, med alle dine nærmeste. Der er plads til 150 personer i Kostalden, med borde og bænke. Desuden er der også køleskab, fryser og grill til fri afbenyttelse. Der er mulighed for at leje service til dit arrangement.
Fra Kostalden har du udsigt over både Alrø og Horsens fjord.
Det er muligt at booke Kostalden, hvis du overnatter på campingpladsen. Booking af Kostalden er ideelt til større arrangementer, hvor du har booket én eller flere overnatninger i vores hytter eller glamping telte.
Vil du holde din næste fest i Kostalden?
Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du går med planer om at holde en større fest. Vi kan hjælpe dig med både sovepladser og booking af Kostalden.
Du kan ringe til os på +45 7568 3686 eller sende os en e-mail på info@hjarnoecamping.dk, med din forespørgsel. Vi skræddersyr gerne en løsning baseret på dine ønsker.
Vi glæder os til at høre fra dig, og afholde dit arrangement i Kostalden!
Hjarnø Camping har modtaget EU-støtte gennem LAG-Småøerne til Lovliggørelse af Forsamlingslokale Kostalden.
Projektets formål er at besvare denne enestående gamle bygning fra 1910, således den opfylder de brandtekniske krav til et forsamlingslokale. Bygningen skaber rammerne for rigtig mange af pladsens- og øens aktiviteter, alt lige fra selskaber, bryllupper, de mange besøgende efterskoler, familiearrangementer, Country Festival og mange andre…